Etichete

, ,


too_many_thoughts_by_irin-d2yssao
Plangi. Dormi. Alergi. Taci. Cauti. Acuzi.Te gandesti. Intrebi. Mananci. Primesti. Refuzi. Cazi. Te rogi. Incerci. Si iar te gandesti.

Toate si multe altele pe langa fara a fi de ajuns. Cum sa schimbi singurele raspunsuri pe care le ai si care sunt „nu stiu” sau „nu pot” …dupa caz. Si unde duc toate?
Pana acum nu au dus nicaieri, nici un drum nu apare oricat l-am cautat.Toate cele gasite se blocheaza dupa primii pasi si oricum le incerc doar pentru ca sunt singurele, nu pentru ca ar fi cele corecte sau dorite sau..simtite.
Acum cred ca incerc mai multe in aceeasi perioada, nu e ceva care ma caracterizeaza sau ceva cu care sa ma descurc foarte bine, e doar o strategie, pentru ca timpul si oamenii si eu nu mai au rabdare cu mine. Iar in acest interval in care mintea mea a fost ocupata cu gasirea directiilor nu am mai simtit anxietatea de fiecare zi asa de puternic. Au fost momente in care chiar am gandit ca unul din drumuri va fi cel bun si voi putea merge pana la capat. E un sentiment fals pentru ca dureaza pana la prima confruntare cu o situatie sociala, de informare, de testare sau in care ma simt in inferioritate.

Si este frustrant si epuizant sa tot auzi in jur ” fa ceea ce crezi ca e mai bine pentru tine” , „fa ceea ce simti”, „fa ceea ce iti place”. Chiar sunt singura persoana din lume care nu simte nimic in directiile enumerate?? Ce alte probleme legate de a simti,a nu simti sau a simti prea mult am?
Si pentru ca nu imi place incerc sa ma conving sa-mi placa, incerc sa gasesc argumente ca pot. Doar ca schimband in fiecare zi directiile in functie de noile informatii si de starea de teama accentuata sau mai putin accentuata sfarsesc prin a nu mai gasi nici un raspuns si nici o cale care sa ma reprezinte.
Si nu simt presiune din jur, e doar dorinta de ajutor pentru ca se vede limpede ca singura nu pot. Doar ca si ajutorul pare a fi insuficient..sau poate nu este indreptat catre ce am eu nevoie…nici eu, nici ei nu stim.
Si nu, nu am nevoie de mai mult timp de gandire, timpul a fost deja cu anii.
Nu mai stiu cine sunt si cu siguranta nu mai stiu ce pot.

Imagine preluata de pe deviantart.com

