Etichete

, , ,


distances___by_Ange_L_ove
Este ciudat cum uneori departarea te apropie iar alteori apropierea te face sa te simti strain.
Cum distanta prafuieste sentimente dar trezeste si amintiri.
Iar in ultimii ani am incercat tot felul de departari, unele in timp, altele in kilometri si altele in suflet. Prieteni din copilarie ma urmaresc in vis fara sa inteleg de ce si fara sa-i mai fi intalnit de atunci. In alta „extrema” omul care mi-a fost drag pentru alti ani dar care a plecat tradand tot a incetat sa-mi bantuie visele, lucru pe care il credeam aproape imposibil atunci.

Departarea sa simte cu singuratate, cu durere, cu regrete dar si cu liniste si spatiu pentru regasire. Poate fi o alegere atunci cand apropierea doare, cand ai vrea sa iei durerea cuiva asupra ta pentru ca nu o suporti pe a lui si cand nu poti face asta fugi de neputinta ta…
Poate fi libertatea despre care nu stiai ca ai nevoie si pe care inveti cu greu sa o folosesti.
Fiecare departare este o cautare a altceva.
Si simt nevoia sa ma apropii de oameni pe care i-am tinut mult timp la distanta si sa ma departez de altii pe care i-am avut si au fost aproape. Ne privim doar prin ce am fost si nu mai stim nimic despre ce suntem. Rupturile se petrec fara a fi nevoie de vorbe sau de distante, mergem in directii atat de diferite si tragem atat de tare de legaturile dintre noi incat era imposibil sa nu se rupa. Pare ca in afara de trecut nu mai avem nimic in comun, eu cu ei, intre ei legaturile se mentin destul de solide. Distantele si barierele imi apartin, ca de fiecare data.

Poate ca exista in unii dintre noi o molecula a tristetii, a distantei si a singuratatii si orice am face, din cand in cand trebuie sa o lasam sa se exprime. Cu toate astea avem darul de a fi inconjurati de cateva persoane care ne accepta fuga si ne primesc inapoi cu simplitate si firesc incat pare ca nu am plecat niciodata. Creaza radacini la care sa ne intoarcem chiar daca ne lasa sa zburam… uneori spre nicaieri.

Sursa imaginii deviantart.com-distances

