Etichete

, , , ,


butterfly_by_Lady_Vetinari
Desi pare ca vreau sa vorbesc despre libertatea de a lua o decizie as vrea sa simt libertatea care apare dupa luarea ei. A trecut asa de mult timp de cand nu am mai intalnit acest sentiment si imi e atat de dor…mi-e dor sa simt si altceva in afara de constrangeri si vinovatie, de teama si de lupta pentru orice farama de „normalitate”.

Il caut dar e greu de gasit cand orice intamplare, zgomot sau discutie care nu face parte din zona in care ma simt in siguranta ma gaseste tremurand si cu inima la fuga; cand orice „mergi si fa asta”, „vorbeste cu…”, „suna pe…”, „intreaba”, „intalneste-te cu…”, desi sunt pentru mine, mi se par a fi cea mai mare pedeapsa si cel mai greu de explicat este de ce nu le pot face.
Il caut incercand sa evadez din mine, cea care sunt azi, doar ca directiile sunt la fel de tremurande ca si mine.

Si am trairi, ca acum, in care sunt bine, in care mi se pare ca pot lua orice hotarare si ca pot face orice imi doresc. Ca tot ce am simtit a fost doar o stare de moment, de anumite momente, dar ca mi-am revenit, m-am trezit si pot umbla prin viata. Ca imi place primavara chiar daca mi-e capul amortit de durere in fiecare dimineata si despartirile se produc la vremea iasomiei.

Dureaza pana la prima confruntare cu …. in urma careia ma intorc in mine si-mi dau seama ca nimic nu e schimbat acolo. Ca orice hopuri cred ca am depasit tot sub linia actiunii ma situez, ca-mi dispar vorbele si capul mi-e gol.

Desi nu-mi da sentimentul de libertate sau de liniste, decizia pe care o iau acum este de a continua sa traversez hopurile chiar fara a sti cate sunt la numar, cat de inalte si ce se afla dincolo de ele;daca cineva ma va tine de mana sau imi va da drumul pentru ca hopurile ii sunt si mai necunoscute ca mie pentru ca nu sunt ale lui.
Nu fac promisiuni, nu mi-au placut niciodata, nici ale mele si nici ale altora. Este singurul drum…si fiecare decizie vine cu libertatea ei.

Sursa foto: jasmine butterfly

