Etichete

, ,



trying_by_erinbird-d6peuht                            http://www.deviantart.com/art/trying-405480161

M-am întors. De la persoana care nu făcea nimic sunt din nou la cea care face puțin, prost și pe ultima sută de metri. M-am întors la cea de care am fugit. Cercul continuă neîntrerupt. Și cu aceleași întrebări. Ce-mi scapă, de ce oricât de mult încerc, de fiecare dată alunec pe lângă? Și de fiecare dată îngrop în mine nereușitele, pentru că sunt atât de stupide și de neîntâmplat în lumea celorlalți, pentru a le mai scoate afară.

Cum de este totul atât de fragil în mine încât orice pas „greșit” împrăștie în mii de bucăți terenul din spate, pe care după lupte infinite îl credeam stabilizat? Cum să-l mai lipesc, cum să mai creez altul nou, pe ce mă sprijin până atunci?

Si nu s-a întâmplat nimic deosebit. Am facut doar iarași cunoștință cu mine, cu gust amar de praf și de cenusă. Amintire doar a ceea ce a fost sau poate și a ceea ce va fi? Încercări după încercari, dar ceva e rupt. Nu reușesc să transmit nimic din ceea ce gândesc, nu reușesc să fac nimic din ceea ce îmi doresc. Gândurile mele sunt ale mele dar acțiunile sunt ale altei persoane. Nu o recunosc, nu mă recunosc, nu știu cum s-o înlocuiesc.

Și scrisul meu și vorbele astea nu sunt triste. Eu nu sunt tristă. Sunt doar reală.

Punct și de la capăt.

