Etichete

, , , ,


 

metamorphosis_by_overcame_black-d4i0s3sovercame metamorphosis

Sunt stări și comportamente de care nu pot să scap. Măcar acum câteva luni nu aveam energie, nu aveam voință, nu aveam cunoștință. Acum simt și nu vreau să mai simt. Nimic. Sa fiu o piatră pe care poți să o calci, pe lângă care să treci nepăsator, să te impiedici de ea sau s-o arunci, s-o sfărâmi si sa nu aibă habar. De nimic. Poate nici măcar de bucurii. Prea apăsate de vinovăție sunt. Doar unele stări și comportamente…

Atâtea adevăruri „universal valabile”…”daca alții au putut cu siguranta poți și tu”, „nu exista nu pot există doar nu vreau”. Poate materialul din care suntem făcuți toți este identic, cantitățile lui diferă insa imens. Poate la unii s-a construit mai mult cu regrete si vinovății, cu neputințe si frici, cu dureri si tristeți…si cu putina speranță, recunostință și voință pe fundul sacului. Cu încercari care par la infinit fără punct, ca o frază lungă și întortocheată, care nu se mai termină, se repetă și pe parcurs uită și ce avea de spus.Cât să simti cum este dar să nu ai de unde mai mult. Pentru ca astea îți sunt resursele, astea îți sunt măsurile, cu astea trebuie să te ridici.

Da, nu pot să scriu regulamentar pozitiv sau neutru zilele astea. Nici nu mi-e acesta scopul. As putea să mă transform intr-o înșiruire de citate motivațional-inspiraționale și sa ma declar învingătoare fără baze reale și fără a încheia jocul. Dar sunt o zi sus, alte doua înapoi, un zâmbet smuls și doua șiruri de lacrimi, multe tăceri și doar câteva cuvinte, multă inerție și amorțeala și doar câteva impulsuri.

Da, asta sunt. Dincolo de revolte și răzvrătiri, sunt cu toate cele de mai sus. Și renunțarea la ele nu mă face mai mult „eu”. Și ele sunt „eu”. Așa că le-am luat în brațe și le-am pus înghesuite în aceste pagini. Nu vreau să fac ordine, vreau doar să le adaug pe toate și să mă uit la ele. Să mă vad, să le vad și să le accept.

Știu că sunt pe drum dar cred că trebuie să-mi schimb destinația. Nu este un loc în care toate părțile negative și urâte din mine lipsesc. Este un loc în care o să stiu să trăiesc mai bine cu ele. Nu am abandonat lupta, o continui cu alte arme( care sper să nu îmi crescă toleranța ci să mă facă mai liberă)..

Pentru ca sunt așa cum zic pe prima pagină…înca în transformare.

