Etichete

, , ,


sunrise_at_scotts_by_kick_artist-d58nnit              http://kick-artist.deviantart.com/art/Sunrise-at-Scotts-316871381

 

Au aparut iar. Vise depre trecut și prezent, amestecate, oameni pe care nu îi mai vreau în viața mea, oameni pe care nu i-am avut niciodată…nopți de somn în altă lume. Nu sunt coșmaruri, nu-mi aduc nici liniște dar nici nu le mai vreau plecate.

Nu le caut semnificații ascunse, nu cred ca trebuie să sap adanc dupa ele. Nu mai sunt atât de reale ca în alte vremuri, nu le mai imprumut tristețea și peste zi. Ramân doar întrebări, unele la care aștept răspunsuri de mai mulți ani. Și uneori cea mai sinceră comunicare cu mine.

Pentru că în vis visele nu au graniță, lumea e colorată mai viu și poți să-ți iei trecutul în brațe și să te împaci cu el. Pentru că uneori îți cunoști spaimele, alteori cazi în gol iar alteori râzi atât de tare încât diminețile par fără motiv atât de ușoare…Pentru că nu mi-a fost decât rareori teamă de ele, în rest m-au obosit.

Ciudate frici mai am și eu. Pe toate le cred iraționale, doar că rațiunea este prima din multele care dispar în situații de anxietate. Golul înlocuiește ani sau luni de gândire pozitivă, de „dezvoltare personală” , de explicații științifice, de cărți citite, de experiență..de orice cunoștinte aș avea. Totul se sterge și este netezit de acest tăvălug al necunoscutului. Simt că prin vene îmi curge lavă fierbinte care apoi mă împietrește, că inima care pompează ca nebuna aparține altcuiva, că-mi studiez gesturile și gândurile ca într-o oglindă în care nu se reflectă nimic. Eu mă desprind de mine și mă privesc în oglinda goala. Nu-i nimic acolo pentru că nu-i nimic în mine în momentele acelea. Ramân doar frica și neputința si străduința prostească, da, ele se oglindesc în ochii celorlați. Eu mă recuperez pe mine după.

Și ce să fac cu mine atunci? Să plâng, să mă plâng, să-mi țin lecții de curaj, să mă motivez și mai tare, să-mi exersez gesturi și discursuri, să cad adânc și să mă ridic cu greu, să-mi pun în corp și poate așa si în creier plante și chimice care să îndrepte tot ce-o fi greșit in mine? Am facut toate astea…Rezultat ieri..zero cuvinte rostite și zero cuvinte înțelese. Traducerea….totul a fost în gol, din nou. Rezultat mâine…after all is another day. 🙂

