Etichete

, ,


never_give_up__by_momentsaw-d64bvtd

never give up

Aș vrea să-mi transform serile în dimineți. Pentru că nu înțeleg cum de serile pot fi atât de luminoase și diminețile atât de întunecate. Pentru că am și zile bune, sau măcar jumătăți, cum a fost cea de ieri. Când un cuvant poate răsturna totul, pentru că la mine uneori cuvintele au forța faptelor și nu sunt doar vorbe.

Pentru că fac pași mici înainte, chiar dacă urmează pași mari înapoi. Pentru că-s pași în recuperare și nu în avans dar asta nu mai contează.

Pentru că mi-am uitat cuvintele frumoase de aseară, așa cum eram sigură că se va întâmpla, și în locul lor le aștern pe cele încurcate de azi..și asta nu mă supără așa de tare. Nu mai am senzația că memoria mi se șterge în fiecare zi. Pentru că jumătatea de ieri a fost cu multe zile în urmă și azi nu doar azi, rândurile sunt scrise în mai multe zile fără să mai am senzatia de amânare.

Pentru că nu vad încă lumina dar știu că există. Pentru încercări pe care nu le voi trece și nu mă vor face mai puternică. Pentru oameni pe care încă nu i-am întâlnit și pentru cei pe care îi țin aproape în suflet. Pentru că exista toți cei care au pășit prin aceste rânduri sau au lăsat un cuvant bun…și la viitor.

Pentru că am avut doar o dată senzația că plutesc din nou, în ciuda celor multe kilograme adăugate și care ar fi trebuit să mă tragă în jos.( nu doar la propriu). Pentru că mă vad iar pe mine în oglindă, chiar dacă în vorbe și în fapte nu știu cine sunt.

Pentru mii de alte motive care îmi lipsesc aici, în zilele astea fără cuvinte.

„You just can’t beat the person who won’t give up.”

