Etichete

, , , , ,


A_Break_in_Continuity__by_pagit

http://www.deviantart.com/art/A-Break-in-Continuity-135121950

 

Am spus până acum că nu-mi plac începuturile? Nu le cunosc, nu știu să mă împrietenesc cu ele, mă tem de ele, mă fac să mă simț înfrigurată, lipsită de putere și voința și deja înfrântă. Sfârșiturile nu-mi plac pentru că după ele urmează începuturi. Nu mi-e teamă de noapte dar mă îngrozesc diminețile.

 
Acum mi-e puțin mai bine pentru că a apărut uitarea. Vechile frici sunt estompate pentru că nu m-am mai lovit de ele. Dar urmează multe confruntări ale re-începutului. Tot nu am arme și nici abandonul nu mai e o soluție. Pentru că ar însemna abandon de o viață și nu de unul-doi ani că până acum. Dar orice aș face tot lipsită de curaj sunt. Mi-e teamă și de situații care trebuie reluate, care în principiu ar trebui să-mi fie cunoscute. Pentru teama de situații necunoscute nu mai am cuvinte. Nici să o descriu, nici să o împărtășesc, nici să o ascund. E atât de prezentă încât și-a întins rădăcinile până în vârful degetelor care îmi tremură în continuare. La fiecare vorbă, la fiecare pas..ciudat, chiar și ale altora nu doar ale mele, mă sugruma, mă lasă fără aer, îmi fură gânduri bune și îmi plantează în locul lor retrageri și amânări.

Sunt mai prezentă în viață decât în urmă cu jumătate de an. Dar totul doare. Fiecare revedere, fiecare plecare, orice gest și orice vorbe sunt niște săgeți, chiar dacă le împart în pozitive și negative. Bunătatea, surprizele plăcute, încrederea, dragostea dor la fel de mult că și gândurile rele, nepăsarea sau înfrângerea.

Aș vrea măcar să-mi schimb cuvintele, discursul meu să nu mai fie în continuare același, bazat pe scheletul sinonimelor fricii și depresiei. Să scap de anxietate, de fobie, de teamă, de tristețe. Să învăț și să cred în alte cuvinte ale lumii ăsteia, să scriu despre mine și să apăra negru pe alb într-o zi oarecare mulțumire și recunoștință, speranța și zâmbet, încredere și autodepășire.

Îmi pare că n-am făcut decât să mă repet, dar poate că e totuși mai bine decât să mă mint și să va mint. Povestea mea e probabil identică cu a multora, ne oprim asupra acestor rânduri pentru a cauta ceva ce încă nu am găsit. Nu știu rezolvarea pe care o căutăm împreună, pot oferi doar înțelegere și regăsire. Nu-i mult, dar poate fi ceva ce face diferență. De aceea, în ciudă insuccesului și repetării obsesive aleg să mă întorc aici. Sunt convinsă că nu voi plecă fără a lua cu mine arme cu greu câștigate.

