Etichete

, , ,


 

truth-and-liesȘtiți momentele acelea în care încerci să te consolezi cu lucruri mărunte pentru că la cele mari nu ai acces? Că te-ai ridicat pe vârfuri, ai sărit, ai alergat spre ele și tot nu le-ai ajuns? Dar momentele acelea în care nu există lucruri mai mici decât cele mici și nu ai cu ce să te consolezi? Dar și momentele acelea în care trebuie să spui stop, pentru că nu poți privi la infinit lumea și viața ta prin culori de neputință?

Pentru a nu mai știu a câta oară am obosit. Să lupt cu morile de vânt, să lupt împotriva mea și a gândurilor mele. Am obosit să-mi fiu dușmanul cel mai mare și pe care nu-l pot învinge niciodată.

Dar vorba cântecului :”oficial îmi merge bine”. Iar oficialul s-a transformat rapid în suficient. Vocea a învățat să spună rapid și credibil „binele”. Mâinile îl scriu și ele la fel de limpede, urmat de 3 puncte care nu lasă loc de discuții. E tot ce pot spune, e tot ce se vrea a ști.

Nu, atunci când literele fac pauză pentru mai mult timp, nu mi-e bine…

 

