Etichete

, , ,


desert_by_stefan10                          http://stefan10.deviantart.com/art/Desert-35726817

Nu găsesc cale de ieșire sau de întoarcere, sau de orice ar fi ea dar nu această a fricii. Nu mă părăsește niciodată și dacă nu ar fi „presiunea” din jur sau momente în care împrejurările nu-mi dau de ales, aș trăi într-o evitare continuă. Oricum asta fac, dacă mă uit în jur îmi dau seama că lucrurile pe care le numesc eu progres sunt niște zerouri imense. Îmi torn în vene iluzii și mă mint că „a fost bine și de data asta, chiar dacă nu perfect, este un pas, data viitoare va fi mai bine, acum am experiență”. Doar așa scrie în cărțile inteligente și așa îmi spun și fărâmele de logică rămase, nu?

Nu, nu, nu!! Nu e niciodată mai bine. De fapt e chiar mai rău.

Și de fiecare dată când mă întorc pe aceste pagini îmi spun să scriu în alte culori, cu alte stări, să (mă) mobilizez și încurajez, să fac pași infimi, dar totuși să îi fac. Nu-mi reușește, deși da, am încercat și varianta disimulării, varianta plusului fals atunci când totul tindea spre minus. Nici adevărul, nici acoperirea lui nu au mai multe șanse de schimbare. Evident că am știut dintotdeauna că singura șansă este cea a schimbării lui, dar dacă drumul drept nu mi-a fost accesibil , l-am încercat și pe cel ocolit. Și iată că și cele ocolite au ajuns la capăt, fără a se apropia de destinație.

Și acum sunt la capătul răbdării, al variantelor ocolite, al resurselor, al dorințelor. Stau în mijocul deșertului și nu mai am nici măcar motivația de a ieși. Am obosit atât de tare încât tot ce vreau e să dorm. Iar strigătul de ajutor rămâne doar în interior, nu mai am forță să-l trec către ceilalți, care oricum nu pot face nimic. Cred că singurele reacții pe care le stârnesc mă afundă și mai tare. Nu am înțeles niciodată cum efectul mâinii întinse mă poate afunda mai tare. Poate că nu a fost niciodată menținut astfel încât să mă pot agăța de el sau poate totul se rezumă la „eu nu”.

Mă topesc acum când ar trebui să fac orice să mă mențin în stare solidă.

 

