Etichete

, ,


00346_DustyRoadAm făcut o pauză de la a mai scrie. După aproape un an și jumătate nu mi-am mai găsit motivația nici pentru asta. Vorbele și gândurile îmi zac și ele în colțuri prăfuite ale minții alături de planuri și dorințe. Și nu aș face decât să mă repet. Iar în tonuri de negru m-am săturat să scriu. Am preferat tăcerile deși îmi aduc depărtări pe care nu le mai pot recupera. Nici asta nu e nou, întotdeauna mi-Ÿam trăit viața la distanță, la distanță de mine și de ceilalți.

Nici acum nu am glas, am făcut doar o vizită în trecut. Acolo unde am început primele cuvinte scrise ca jurnal, acolo unde totul e mai concret și mai simplu. „Acolo” pe care am ajuns să nu-Ÿl mai urăsc și reneg complet. Și-mi dau seama că drumul mi- a fost lung, că am ocolit mai mult decât ar fi fost posibil, că sunt pe drumuri lăturalnice și încete în continuare, dar că tinta mi-Ÿe bună. Că-Ÿs obosită și prăfuită și de multe ori rătăcită, dar că de fapt ȘTIU.

