Etichete


Iată ceva care iese din scrisul meu obișnuit, dar la care nu mă pot împiedica să răspund în singurul fel pe care îl știu. Nu am participat niciodată la stfel de concursuri, nici acum nu particip pentru concurs ci mai degrabă pentru întrebări. Și sper că nu încalc grav vreun regulament dacă nu fac propuneri mai departe.

Mulțumesc  ADN de femeie pentru nominalizare. Și mai departe întrebări și răspunsuri.

1.Cel mai frumos loc vizitat este:

Un castel de poveste într-o zonă de poveste. În minte mi-a rămas totuși amintirea unei plaje învăluită în ceată la 7 dimineața.

2.Ce ai lua cu tine pe o insulă pustie?

Dorință de a supraviețui în ciuda circumstanțelor și singurătății.

3. Politician sau Bancher?

Nici una nici alta, dar pentru că încă mai cred că politicul poate face o diferență în bine, aș zice prima variantă.

4.Cea mai mare pasiune a mea este

Deocamdată este la condițional optativ, ar fi. Vreau să fac din ea mai mult decât o pasiune și până nu se concretizează ceva aș vrea să pun în așteptare răspunsul.

5.Cum îți promovezi blogul?

Nu am depus un efort prea mare în acest sens. Tema nefiind nici ea una prea plăcută nu am simțit că trebuie să forțez.

6.Ce ai vrea să dispară din viața ta?

Senzația permanentă de teamă, oboseala.

7.Unde te vezi peste 1 an?

Acolo unde trebuia să fiu acum mulți ani :). Să zicem că sunt într-o perioadă mai optimistă și încă mai cred că îmi pot recupera visele.

8.Câte ore stai online?

Prea multe 🙂 . Justificarea ar fi că a devenit una din cele mai importante căi de comunicare cu lumea externă.

9.Îți lipsește ceva din viață ta?

Da, îmi lipsește curajul. Complet.

10.De ce ai vrea să emigrezi?

Pentru că a trebuit să-mi cumpăr dintr-un bar cererea care trebuia pusă la dispoziție si  depusă la poliție. Glumesc., deși întâmplare adevărată. Deocamdată privesc emigrarea ca pe o soluție temporară.

11.Motivele pentru care te-ai apucat de blog.

Așa cum am scris și pe blog, de nevoie. Nevoia de a elibera gândurile, de a le face cumva auzite și de ce nu, de a scăpa de sentimentul că sunt singura  cu astlel de demoni. Într-un mic procent a funcționat.

