Etichete

, , ,


404_error_by_timpicpal2012-d330idn

 

Există greșeli pe care nu ți le poți imagina? Lucruri simple de reținut și de gândit? Toate greșelile acestea le pot face și toate lucrurile simple nu. Continui din inerție și nu din rațiune sau dorință. Și totuși nu mă identific cu ele. Eu pentru mine nu sunt așa, doar că în exterior nu reușesc să pozez decât negativ. Din ce în ce mai negativ oricât m-aș strădui să fie spre bine. Și nu vorbesc despre poză ca imagine sau impresie superficială ci că performanță și încredere.

Sunt mai obosită ca niciodată. În fiecare zi, în fiecare oră, mă gândesc să renunț, mă gândesc și simt că starea de încordare, de frică și de tremur permanent nu o s-o pot suporta toată viață. Încerc să mă liniștesc spunându-mi că fiecare zi aduce un plus care să mă mai depărteze de acest minus infinit.

Mi-am descoperit un refugiu, redescoperit credințe. Și totuși fiecare dimineață este un coșmar cu repetiție. Aș vrea să nu vreau să-l evit ,să nu vreau să spun stop ci să îmi adun toate forțele să-l diminuez , ca durată, ca intensitate, ca impact asupra mea. Dar nu văd decât un suflet chinuit care nu-și poate depăși propriile bariere și se zbate rănindu-se uneori și singur.

Iar am vorbit în generalități și nu mă va putea nimeni înțelege. Dar cred că nici nu mai vreau să fiu înțeleasă. Tot durere și nepuntinta aduce.

Grozav început…sau continuare…

 

PS….O luna mai tarziu nu a venit cu nici un plus…timpul merge doar in jos in ce ma priveste…doar minusuri…

 

